Retourneren

Wil je een artikel retourneren? Geen probleem! Je hebt een afkoelingsperiode van 14 dagen (ingaande op de dag van ontvangst van je besteling) om zonder opgaaf van redenen je bestelling te retourneren.

Neem in ieder geval zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen nadat je de bestelling hebt ontvangen, contact op met Melon & Me via hello@melonandme.nl. Vermeld in deze e-mail je naam, adres en het ordernummer.

Stuur je bestelling vervolgens retour aan Melon & Me, Frans Halsstraat  60, 3781 EX Voorthuizen. Let er wel op dat alleen artikelen die ongebruikt en onbeschadigd zijn kunnen worden geretourneerd aan Melon & Me.

De retour bestelling wordt binnen 14 dagen na ontvangst van retourmelding, nadat deze door Melon & Me is ontvangen, verwerkt. Terugbetaling* zal plaatsvinden op het rekeningnummer waarmee de aankoop door jou is gedaan tenzij je zelf expliciet aangeeft dat terugbetaling op een ander rekeningnummer moet plaatsvinden.

Denk er wel aan dat wanneer je een bestelling retour stuurt dit op eigen risico is en de kosten van de retourzending voor jouw eigen rekening komen. Melon & Me is dan ook niet aansprakelijk voor beschadiging of vermissing van een door jou geretourneerde bestelling.

Zie ook de algemene voorwaarden voor alle details met betrekking tot het recht van retour (herroepingsformulier).

* "De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument."

Klachten

Het is voor Melon & Me ontzettend belangrijk dat je tevreden bent met de producten die je hebt gekocht en de service die Melon & Me biedt. Mocht je toch niet (helemaal) tevreden zijn laat het dan weten en wij zoeken samen naar een passende oplossing.

Stuur zo snel mogelijk een e-mail naar hello@melonandme.nl. Vermeld in deze e-mail je klacht en, indien van toepassing, het ordernummer.

Nadat je klacht is ontvangen stuurt Melon & Me je een ontvangstbevestiging en zal de afhandeling van de klacht binnen 14 dagen plaatsvinden. Wanneer de afhandeling niet binnen 14 dagen kan plaatsvinden ontvang je daarover een bericht.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar
Melon&Me bij is aangesloten. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR
platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Kwaliteit en klantgerichtheid

Melon & Me wil zich steeds blijven ontwikkelen als het gaat om kwaliteit en klantgerichtheid en waardeert het dan ook zeer wanneer je opmerkingen, ideeën of suggesties hebt die hieraan kunnen bijdragen. Dus heb je geen klacht maar wil je wel iets kwijt mail dan naar hello@melonandme.nl

© 2016 - 2020 Melon & Me │ Hippe borduurpakketten in vrolijke kleuren | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel